HLÁŠENÍ PORUCH
HLÁŠENÍ PORUCH
Aplikace Hlášení závad a poruch byla v roce 2017 aktualizována na novou verzi. Tato verze aplikace nabízí kromě uživatelsky přívětivějšího nahlašování nových závad, také jejich přehlednější a komfortnější sledování.
Pro případné připomínky, či návrhy na možné úpravy v aplikaci prosím využívejte e-mailovou adresu webmaster@ub.cz.
Závady nahlášené přes níže uvedený odkaz již není potřeba nikde jinde dále hlásit. Informace se k nám dostanou a budou předány k řešení odpovědnému pracovníkovi.
NAHLÁSIT NOVOU ZÁVADU
Návod pro nahlášení nové závady
- Po kliknutí na ikonu Nahlásit novou závadu se otevře požadovaná aplikace. Pro nahlášení nové závady klikněte na ikonu "Nahlásit závadu", nacházející se v pravém horním rohu aplikace.
- Na mapě, kliknutím levého tlačítka myši, vyberte místo nahlašované závady. Pro rychlejší vyhledání konkrétního místa je možné využít funkci "Vyhledávání ulic", umístěné v levém horním rohu aplikace.
- Po vybrání místa nahlašované závady zvolte v pravém menu "Druh závady".
- Krátce popište závadu a datum jejího zjištění.
- Pro možnost informování se o průběhu nahlašované závady je možné po zakliknutí "Chci být informován o průběhu řešení" vyplnit e-mail, popř. Vaše jméno a telefonní číslo.
- V případě nafocené závady je možné tuto fotografii přiložit do formuláře prostřednictvím funkce "Přidat soubor"
- Odeslání závady se provede kliknutím na ikonu "Odeslat"